Hahaha! Nu undrar ni allt.....

Alltså - jag har inte blivit galen, om ni nu, till äventyrs, skulle tro det. Skälet till mitt märkliga bloggande är att jag såg Vakna med the Voice imorse, och därmed blev en mycket klokare bloggerska! Där befann sig en ny programledare, tillika bloggerska, som gav heta tips hur man ska göra för att hålla intresset för ens blogg vid liv.

Nu är jag väl medveten om att det är en himmelsvid skillnad mellan hundliv och Stureplan, men ändock. Man vill ju hänga med - så att säga! Nu minns jag inte särkskilt mycket av det hon sa, men det var i alla fall viktigt med foton (det har jag), "hypa" speciella händelser (har ingen aning om jag gör det) samt använda sig av "teasers" inför något som ska hända (det var det jag just gjorde med förra inlägget). Nu börjar ni förstå vad jag är ute efter, eller hur?! I övrigt så undrar jag vad det är för fel på att använda vårt svenska språk när vi pratar nuförtiden... :)

Nu är det ju så att jag inte orkar hypa och teasa, utan föredrar att liksom gå mer pang på, om man så säger, så jag släpper "bomben" nu, helt enkelt!

Imorgon är det friskvårdsdag i skolan och man ska ägna sig åt något sunt och sportigt. Hur lätt som helst när man är hundägare, och Bitte och jag enades om at det stod HUNDTRÄNING på vårt program!!! Men "orka" traska runt i samma, gamla vanliga skogar i Tyresö med omnejd... Efter lite funderande, kom jag på hur mysigt det är på Härjarö och raskt bokade vi oss en liten stuga där! Tjoho!!!! Nu ser jag fram emot ett underbart dygn, bestående av sol, vår, spår, lydnad, god mat och vin tillsammans med en härlig vän! Kan väl knappast bli så mycket bättre friskvård än just så.....

Kommentera här: