Twilight zone i Nackareservatet

Tog em ledig, eftersom min hjärna håller på att brinna upp - har jobbat så jäkla mycket och intensivt en tid. Känns som om jag jobbar ungefär 140 tim/v på mina 80%.... Skulle dessutom hjälpa lilla mamsen med hämtning av smörgåstårtor och lite inköp, så det passade liksom extra bra just idag.

På väg till Sickla Köpkvarter (som det så fint heter numera), passade jag på att ta en promenad ner till Källtorpssjön i Nackareservatet. Nytt och kul för folk och fä!

När Drama har gått koppelprommisar en tid, blir hon liksom en decimeter lång och lika hög - som ett litet komprimerad krutpaket ungefär - och det påminner starkt om att gå med ett ystert föl i grimma och grimskaft. Då kusten verkade klar, släppte jag lös ohyran, så hon och hennes syster kunde röja loss allt vad dom orkade. Passade på att foto lite med mobilen under tiden, och när jag sen laddade ner fotona insåg jag med fasa att vampyrerna i Twilight Zone bor vid Källtorpssjön!!!!! Titta själva....



Nå, är det någon som inte håller med?!



Lillvampyren visar alla fina tänder!



Vem lurar vem?



Vampyrer i rörelse!



Avslutningsvis uppmanar storvampyren den lilla vampyren att våga sig på en liten lek...

När jag ser dessa bilder, önskar jag hett och innerligt att jag slipper stöta ihop med någon person, som känner tvekan inför rasen rottweiler, på någon av alla promenader... Detta är svårt att bortförklara - det krävs antagligen en annan rottisgalen person för att kunna se charmen.

Personligen älskar jag dom!!!! <3
1 Maja:

skriven

hahaha... Du skriver så underbart! Klappa på puppiluren och den förståndiga :)

Hoppas vi ses snart!



Kram

Kommentera här: