Back to the roots...

Jag har varit lite oppurtinistisk (kan det verkligen vara rätt ord) denna vecka, lagt hundar, dammsugning och tvätt åt sidan och umgåtts med kompisar "från förr" - som Dogge Doggelito säger. Det var ju Marie i onsdags, kollegor i torsdags och idag tog jag en härlig prommis med Eva-Lena, som jag inte sett på alldeles för många månader. Vi har, för övrigt, känt varandra sen vi var etta-gluttare och det var ett tag sen!

Skulle ha tränat lydnad med bl a Emma, men jag var så sjukt trött imorse, att jag gjorde det enda rätta. Dvs sa tack, men nej tack. Strax efter ringde Eva-Lena och jag kände att, JAAAAA, vad trevligt! Passar mitt usla humör ypperligt!!! Efter en sväng förbi hennes stuga i Gladö fortsatte vi till Balingsholm. Har aldrig varit där förut och det var verkligen oerhört vackert! Vi tog en fin runda i skogen, i sakta mak, passade på att fota litegrann och, framför allt, prata! Himlans puttrigt!



Här har lilla fröken fått syn på någonting.



Här ser jag faktiskt inte alls sur ut.....



Här är min nya sambo tillsammans med E och D - framför vår lilla stuga!

Nja, det är förstås inte sant, men nog är det en vääääldigt fin "stuga"?! Eva-Lena tog några riktigt fina bilder på Elsa, men dom är på väg genom cyberrymden från henne till mig, så dom får jag lägga till så snart dom dyker upp.

Efter detta har jag hunnit med en uppvaktning av min systerson, som fyller 40, och nu är jag äntligen hemma, med god mat och ett glas vin!

Imorgon ska jag i alla fall träffa Marie. Peg och Tee - för då ska det minsann spåras!!!!!

1 Glimz:

skriven

Guuuu så söt hon är tösen! Drameluringen é allt söt som socker, sen så får di andra superexperterna tycka va de vill :D Vilken härlig dag ni haft, skööönt å bara få njuta å vilket vackert ställe!! Har dem månne plats för fler. Bra om vi bor närmre varandra, så att vi hinner att träffas nån gång!

Stoooor kram till dig vännen :D -Ninizen

Kommentera här: