God fortsättning!

Vi har haft ett antal underbara vinterdagar här på landet! Kanske lite vääääl kallt! Ca -20 grader - vad säger ni om det, Stockholmare???!!!

Jag har lagt ner mycket tid på att fundera på hur vi ska kunna ha lilla Drama lös och komma på någon form av inkallning, även i framtiden. Tanken är förstås att få henne att alltid "fråga om lov" innan det bär iväg i olika riktningar, men det är naturligtvis inte helt lätt. Men nu när det är snö, kan man vara lite mer förberedd..... Man ser ju ev djurspår klart och tydligt, och hinner följdaktligen med att stoppa henne, innan intresset blir för stort. Hittills har det fungerat utmärkt, eftersom lilltösen är himlans följsam!



Drama och Elsa nere vid sjön.



Här tuggar lillpluttan på sitt julben!


Elsa har "gått i barndom" och far omkring som ett skållat troll i snön! Sen sovs det vääääldigt gott framför brasan på kvällen!



Elsa på stranden!



Som sagt, det sovs väääldigt gott!!!!!

Igår åkte mina stackars barn hem, för idag fraktas vidare till Thailand på en tvåveckorssemester med lilla pappsen. Dagens barn har det inte lätt, vill jag påstå! För egen del, är jag så blygsam att jag nöjer mig med att träffa Emma och Jeanette i veckan, för att spåra... :)))) Det var verkligen jättelänge sen vi sågs och det ska bli väldans roligt att ses!

Och lite julklappar har jag också fått - jättefina dessutom! Bl a dessa vantar:



Skratta lagom! Detta par vantar har sonen virkat för helt "egen maskin! Jag hoppas innerligt att det renderar honom ett MVG....



Sist men inte minst, min virkande son i ett härligt snölandskap! Vi ses snart, allihop!

1 susanne:

skriven

God fortsättning!!!! Va mysigt det ser ut där uppe! Drama är en sådan sötnos:)Hoppas vi kan ses nart Kramar!!

2 Emma o grabbarna:

skriven

Underbara foton! Sista kortet på sonen är ju superhärligt! Bra att du kommer hem snart så vi kan träna igen! Var ju som sagt så länge sedan som v sågs! Det syns inte minst på hur stor Drama har blivit!

Kram!

3 Glimz:

skriven

Några -20 har vi inte i Stockholm, utan blygsamma -5 & ingen snö, bara fukten i luften som frusit och lagt sig så vit och fin på fur & gran. Nu har du varit borta så där läääänge igen! Du är som vanligt saknad i stora lass. Kraaaaaaam på er raringar!

4 Emma o grabbarna:

skriven

Med mitt otroligt knäppa schema jobbar jag ju självklart varje dag denna vecka. Mån och tis 8-17, ons (nyårsafton!!!!!!) 9-13, tors 6.30-15.30 och fre 8-17. Dock helledig i helgen och otroligt träningssugen.... Skulle ju dock behöva spendera någon kväll på apellplan men har bara bil tors o fre.....

Vi hörs!

5 bitte johansson:

skriven

Tack för kaffet och för benet.

vi hade en trött hund igår efter vårt besök.

Idag är det 15 grader på Sollerön.

kram från oss fyra på ön

Kommentera här: