Utställning in my heart!

Med sviktande förstånd och mot bättre vetande har jag nu fallit för frestelsen och anmält SpindelTarzan till en utställning. Allt är Carolins fel! Hade inte hon fört saken på tal, så hade jag aldrig suttit i denna nervpressande situation som jag nu gör....

Jag tycker inte om utställning och jag tycker inte om att tävla och nu ska vi alltså visa upp oss i Körhallen i Rättvik den 10:e november. Jag vet ju redan nu, att jag kommer att vara svimfärdig av nervositet, flamsa och fnittra och babbla hysteriskt och ge ett allmänt förvirrat intryck. Men nu har jag gett mig den på att Krut och jag ska försöka lyckas lite grann och då är väl detta ett steg i rätt riktning.

Och tänk vad skönt, att liksom kunna skylla allt på någon annan... :D

1 Anette:

skriven

Kul!! Lycka till <3<3<3 Kramar Anette

2 Carolin:

skriven

Jaha, så helt plötsligt är det MITT fel?! Du är rolig du :)
Det ska bli så kul att ses!! Jag kommer finnas vid din sida och stötta dig!
Kram på dig!!!

Svar: Såklart det är! Hade du inte sagt nå´t, hade jag aldrig kollat datum och då hade jag aldrig anmält oss... Enkelt och lättförståeligt! Och tro mig, stöd kommer att behövas! :DKram
Lena Törnqvist

3 Kricko:

skriven

Ingen fara i Sahara! Kom upp så fixar vi till det där med lite träning!

Kramelikram från Kricko

Svar: Tack Kricko! Du vet, mina tävlingsnerver är inte vad dom borde vara...Kramar
Lena Törnqvist

Kommentera här: