Jag har hamnat i styrelsen!

Ja, precis så är det - jag har blivit ordförande i Östra LO!!! Känns oerhört smickrande förstås, men också oerhört märkligt. Naturligtvis kom det inte som en överraskning, eftersom man blir tillfrågad av valberedningen först, men jag hade nog inte riktigt fattat i alla fall..... Hur som helst så känner jag mig både hedrad och stolt - men också lite nervös.

Jag är väl medveten om att många medlemmar överhuvudtaget inte har haft en åsikt, och säkert höjer ett förvånat ögonbryn, men det bryr jag mig egentligen inte så mycket om. Ideellt arbete är ju föga eftertraktat, så dom flesta är säkert nöjda med att slippa för egen del. Personligen ser jag styrelseposterna som en sammanhållande grupp i samarbete med övriga medlemmar och hoppas naturligtvis på att vi gemensamt kan genomföra roliga aktiviteter och, framförallt, göra god reklam för rasen hos gemene man.

Sitter någon eller några därute och har en idé om vad som skulle kunna göras, så hör gärna av er! Jag är såååå tacksam för alla förslag, för det här är ingenting som jag och resten av styrelsen kan genomföra av egen kraft!

Och så måste jag passa på och tacka för alla fina ord jag har fått höra när jag har sviktat i mitt beslut! Dom har behövts kan jag säga, för ibland är verkligen jantelagen starkare än nödvändigt.



För er som "ramlar in" och undrar vem sjutton jag är, så ser jag ut som såhär!

1 Lena, Eddie och Zyrran:

skriven

Men, va???? Du ser ju precis ut som igår????



//lena

2 Madde:

skriven

Grattis, vad roligt! Jag är säker på att du kommer att göra en kanon jobb!

Konstigt att inte ha pratat med varandra på flera dagar nu. ;) Jag hoppas att det gick bra att börja jobba igen.

Nu är helg-semster till sthlm inplanerad på schemat och skulle gärna försöka få ihop en dejt då.

Hälsa brudarna och Björn!

Kramar Madde

3 Anna:

skriven

Jäklar vilken snygg ordf östra får :)Du ser så pigg ut, är kortet taget innan Drama landade hos er ?



Puss

4 Madde:

skriven

Ser ut som jag stalkar dig.. Men första inlägget försvann och då var jag ju tvungen att skriva ett nytt. ;)

Kram på rej!

5 Emma o grabbarna:

skriven

Det kommer bli super Lena! ska vi se till att få en dejt på tors?

6 Ullis m Gunde & Grimm:

skriven

Lena, du blir en otrolig tillgång för Rottweilerklubben med din positiva inställning, övriga i styrelsen har redan utryckt sitt gillande om dig!



Stor varm KRAM

Kommentera här: