Förvirrad!

Jag känner mig faktiskt lätt förvirrad, och det beror sannolikt på stress! Det är inte ett klagomål, utan snarare ett konstaterande. På extrajobbet idag, räknade jag ut att jag har jobb ungefär halvtid under hela våren - och detta samtidigt som jag har kört 80% i plugget..... Säger bara ojojoj - precis som krogen hette, där jag befann mig i torsdags kväll. =)

Mitt i allt detta har jag ändå lyckats - hjälpligt - att träna två hundar och slitit på med styrelsearbetet i Östra LO. Undra på om man längtar lite extra till sängen ibland!

Men en stor orsak till att detta har fungerat så bra, är faktiskt kära sambon, Björn, som rycker in och håller ställningarna åt alla håll och kanter. Som idag, t ex, började han morgonen med att skjutsa mig till jobbet på andra sidan stan. Därefter hämtades en tvättmaskin, mat inhandlades, bilen blev tvättad och sen kom han och Drama och lämnade bilen till mig på jobbet. Därefter åkte husse och liten D tunnelbana/buss till Tyresö och väl hemkommen cyklade han med Elsa!!!!! Och seeeen hjälpte han den trötta tonårssonen med läxorna.... Jag blir trött bara jag lyssnar på alltihop.

Förvirringen hos mig inträder varje gång jag kliver innanför dörren här hemma och inser att jag faktiskt bor tillsammans med man, barn, hundar och katt! Var har dom hållit hus????

Nu har jag i alla fall sagt trevlig sommar till extrajobbet och det är inte långt kvar tills vi åker till landet för en, förhoppningsvis, underbar sommar!!!! Och då ska jag verkligen passa på att kolla vilka som verkligen hör till familjen!

1 Emma:

skriven

Vilken tur att du har en Världens Bästa Björn som hjälper till och håller ställningarna!! Dom här Världens Bästa ... är himla bra att ha! Spåra ons denna vecka då?

2 marie&Peg&Tee:

skriven

Vilken underbar Björn!!!



Kram Marie m Fam

3 susanne&bigge:

skriven

Håller med om en bra Björn, men du är en bra Lena oxå:) Vi gör det ju tillsammans! Ha nu en skön sommar Kram Susanne!

Kommentera här: