Vilken underbar och rörig familj jag har!

Idag hade fröken General = dottern, kommenderat inställning till familjedag, och då är det ingen som törs säga emot. Tack och lov, ska tilläggas! Dagen till ära, hade sonen  bestämt sig för att hedra oss med sin närvaro och lilla mamsen tillbringade dagen under lätt gråtmild känsla. Det är så skönt med vuxna barn, och det är lika underbart att dom finns och har det bra!
 
Vi styrde kosan mot vårt vanliga ställe, Hammersta Borgruin, vilket nästan har blivit tradition under sån´a här dagar. Jag tror inte jag behöver säga så värst mycket mer, utan försöker mer förmedla känslan av en puttrig dag tillsammans med älskade "ungarna", sambon och alla våra överlyckliga jyckar.
 

Älskar den här bilden - den säger ungefär allt (trots den dåliga kvalitéen).
 
 
 
Så länge sonen har funnits, så har han klättrat, hoppat, farit och hållit på. Ingen skillnad vid 19 år heller...
 
 
Ingen skillnad här heller - dottern fotar och fotar!
 
 
Jag tror att Drama är lyckligast av alla, när vi är här!
  
 
Som sagt var...
 
 
Lite hussemys när man liksom ändå passerar.
 
 
Drama och Ralph kör järnet på murarna!
 
 
Här är faktiskt alla på plats, förutom sambon och jag!
 
 
Drakmoster rules!
 
 
Se ovan!
 
 
Släkten-är-värst funderar på nästa drag.
 
 
Liten Xtra ser sig omkring och får syn på....
 
  
 
..... sambon där borta! On my way!
 
 
Oh, vad skönt att allt gick bra!
 
 
Syskonkärlek och bestigning av Mount Everest!
 
 
Adam försöker sig på den tuffa klätterväggen! Hahaha!
 
 
Och så sambon...
 
 
.....som sen övergick till att be till Mecka!
 
 
 
 
Krut var överlycklig att brorsan lekte lite med honom på plan mark!
 
Efter den sedvanliga grillkorven, under lätt förvirrade former, drog vi oss tillbaka till bilen. Där övertalade (läs: tvingade) jag sonen, att figga lite till Krut, vilket visade sig vara ett lyckokast! Lille Krut var superladdad och klämde i med jättefina fullbett i ärmen! Tack för det, liksom! Drakmoster fick också bita lite och med det var hon ytterligt glad och nöjd!
 
Nu är alla avlämnade på respektive ställen och mammahjärtat är påfyllt. Jag älskar er massor! <3<3<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: