Promenad med PRO!

Vill verkligen passa på att slå ett slag för PRO i Trollbäcken, som har börjat med stillsamma rehabiliteringspromenader på lördagar kl 12. Deltagare denna gång: Bitte och jag! Ja, och så Krut och Frazer förstås... Drama är ute på andra kommunala (läs SL) uppdrag tillsammans med husse.
 
Jovisst, förstår ni - efter några dagars (för mig) och ungefär en veckas (för Bitte) sjukdom, slog vi våra trötta påsar ihop och tog oss en runda med grabbarna, här på hemmaplan. Ganska oinspirerat och inte så fartfyllt kanske, men vi var i alla fall ute i nästan 2 timmar. Krut och jag hann dessutom med att träna lite lydnad och det är ju alltid nyttigt.
 
 
SpindelTarzan på vårpromenad.
 
 
Där har vi ju promenadsällskapet!
 
 
Ser hon inte lite trött ut, Bitte?!
 
 
På min lille Krut.....<3
 
 
Frazer kan minsann, han också! Förresten - är det undra på att man får ett märkligt kroppsspråk när man umgås med dessa jyckar?
 
 
Och nu är det liksom bara....
 
 
....lycka och race som gäller en stund!
 
 
 
Tycker att Krut är skrämmande lik sin moster - ni vet, fröken Fis - just här där han flyger fram!
 
 
 
Heder åt Frazer, som umgås med en slyngel av Krut´s kaliber, utan att lacka ur!
 
Nu är vi tillbaka hemma igen - Krutus Brutus sover och jag har fått tillbaka febern. Skönt att allt är som vanligt...

Kommentera här: