Mors Dag i förskott!

Nu är jag på benen igen, efter en urtrist vecka, med magsjuka, typ influensa (som blev förkylning), hemfärd från sjukhuset med gammal mamma och begravning. Idag stod extrajobb på schemat och när jag väl kom iväg, kändes det jättebra! Började med att skjutsa Björn till Gullmars, för hans årliga golfhelg (eller möjligen halvåriga). Det innebar att jag var tidigt ute och valde då att köra genom ett morgontrött Stockholm. Plötsligt insåg jag att jag verkligen älskar min hemstad - bara den är folktom! :D

Väl hemma igen, efter en otroligt trasslig arbetsdag, möttes jag av två underbart rara ungdomar, som jag är helt säker på att dom faktiskt "tillhör" mig! Drama var rastad och klar (av sonen) och Xtra behöver jag liksom inte bry mig om när dottern är med. Elsa är hos sin fosterfamilj, är blir ihjälälskad, så allt är verkligen frid och fröjd.

För en liten stund satte vi oss i "dom rosa filtarnas land" och jag fick Mors Dag-present, minsann!!!! Det märks att Sofia har blivit vuxen och börjar få "styrfart", medan Adam fortfarande hade ett ganska blankt uttryck i ögonen, när syrran nämnde Mors Dag och "nu vet jag vad vi ska köpa"!!!

Meeeen - titta vad jag fick:



Den här vackra lyktan och presentkort på HM!!!!! Tack älskade "ungar"! Jag blev verkligen jätteglad!

Passar också på att plåga er med fler bilder från den förbaskade uteplatsen! :) Men det är ju så himla roligt att fota och det har ju inte hänt så mycket annars....



Hyllan



Grillen - om ni nu skulle råka undra...



Mina fina tobaksplantor.



Funderar på att ha en veckobild på Bjröns tomatplanta. Den växer....



Vackra Drama är ensam vuxenhund just nu och håller ställningarna.



Och så min fina rabatt i helhet... men vad f-n, var kom cykeln ifrån???!!!!

Nu vankas grillad fläskfilé, bakpotatis, haloumi och lite annat. Hoppas ni andra får en härlig kväll!

Kommentera här: