Friskvårdsdag

Japp, precis vad det har varit idag! Startade dagen med gemensam frukost i plugget, sen fräste all personal till diverse olika aktiviteter. För min egen del, stod massage på schemat. Love! En timmes betald massage är ren lyx, om ni frågar mig.....

När jag kom hem, var det dags att lasta in sambo, bruttisarna och matsäck i bilen och dra iväg på långprommis i Jordbro. Det är nog min favoritrunda med öppna fält, porlande bäckar och hästar i bakgrunden. Dessutom perfekt för galen Drama, som verkligen kan få utlopp för sin energi - och den är inte dålig, kan jag säga!



Jag tror att jag svimmar - barmark!!!



Det porlar, brusar och bubblar.....

Efter att ha "smakat på" lite barmark, gav vi oss ut på fälten, där Emma och jag grävde oss fram i vintras. Betydligt mindre snö nu, kan jag säga, men också mycket blötare - men det var det värt. Elsa och Drama gillade alla snöfria fläckar "fett mycket" och grävde, nosade och röjde för fullt!



Såhär glad blir Elsa!



Och såhär lycklig blir pygge-hunden!



Elsa letar sork.....



Matte, dom jäklarna finns därnere!!!!!



Drar ni???? Jag koooooooommmmer!!!!!

Så småningom hittade vi en alldeles snöfri plats, där vi satt oss och njöt av kaffe och goda mackor. Passade på att ta lite närbilder på skönheterna i familjen.... Dvs inte mig eller sambon.

Nedan kommer tre foton på Keeponix Drama. Titta och njut!








Och här kommer tre foton på Gårdvarens When I kiss the Teacher. Lite grånad och så vacker!







Nu har vi gjort fredagskväll, med grillning, Let´s dance och vin. Imorgon väntar ett micropass jobb för mig, innebandycup för sonen, ett megapass hårdrock för sambon och pluggande för dottern. Det blir en aktiv helg.....
1 Madde:

skriven

Vilka härliga bilder på tjejerna! Kul att ni hittade barmark, ni är som sagt välkomna ner till våren när som helst. ;D

Kramar

Kommentera här: