Jag tror inte mina ögon!!!!

När f-n blir gammal, blir han religiös! Dra mig baklänges! När katten är borta, dansar råttorna på bordet! Man slutar aldrig förvånas!  osv, osv, osv...... Jag skulle kunna "rapa upp" en mängd floskler i denna stund, men det enda jag egentligen vill ha sagt, är detta:

För första gången i sitt 1-åriga liv, har Drama själv valt att gå undan för att sova!!!!!! Jag tror jag dånar!!!!! Att hon sen valde mattes säng, istället för sin egen, får man nästan stå ut med i detta ögonblick! Halleluja - äntligen kommer "skatteåterbäringen"!

1 Zarih:

skriven

Va?! Hur bar du dig åt? Just nu ligger lillen i fåtöljen bredvid mig med rumpan åt mitt håll och pyser ut värstingfisarna orvar. Vi är under gasattack! Vet du hur illa hästbajs luktar när det kommer ut ur en hundbak? asg

2 susanne:

skriven

Så söt hon är!Kanske hon faktiskt har mognat lite det lilla monstret! Bigge är nu som två åring den med mest rutiner och struktur:)Kl nio varje kväll går han occh lägger sig i sin säng med sin rosapanter, pandan och en tennnisboll:)Snarkar gott när jag lägger mig, men vid midnatt har han på något konstigt sätt hamnat mellan oss i sängen, alltid med huvudet uppe mellan våra kuddar"kärlek"

Kram och lycka till på x-jobbet Kram!

3 Sara & Grabbarna:

skriven

Men vad skööönt det ser ut!!! Duktiga fröken D!! Men alltså jag blir bestört när jag läser om Björn's tilltag!? Menar du att 'min' flöjtist har kört Fyrhjuling ända till Dalarna från E'stockholmo!?... shock... Måtte han inte ha förfrysit eller skakat sönder några vitala delar vi ska ju ut ´på turné i sommar! haha...



Kram på er allesammans!

4 Cilla & meja:

skriven

Du ser som i reklamen någon gång händer det.

Det ser väldigt skönt ut ;)

5 bitte johansson:

skriven

Heja den som inte er sig. Bra jobbat!!!!!

från oss som återvände ifrån Sol-ön idag

kram bitte med kompani

Kommentera här: