Fixat uteplatsen = fint!

Efter heta diskussioner med sambon om våran hemska uteplats, har vi nu gjort slag i saken och tagit tag i projeketet. Det har inhandlats nya möbler, planterats blommor och krattats ut täckbark, så det har stått härliga till. Nu känner jag mig ganska nöjd och sambon är förlåten.... ;))



Våra nya, tjusiga utemöbler!



Ljuslyktor är alltid rätt!



Lavendel, tobaksplanta och Million Dollar Bells (eller nå´t sån´t).



Lite blommor i hyllan förhöjer mysstämningen.



Och så en sovande katt som pricken över i:et!!!!

Däremot har jag ingen större uppfattning om hundlivet för tillfället! Jag vet att dom är hemma, för dom äter sin frukost/middag, sover i sina sängar och springer i vägen rent allmänt. Men det har liksom inte blivit så värst mycket tid till annat än lite allmänt umgänge. Helgen tillbringade ju bruttorna och jag på extrajobbet och måndag/tisdag tillbringade samma bruttor tillsammans med husse, på en tur till Dalom för att hämta hem den beryktade fyrhjulingen.

Jag skulle ha tränat med Sara och Emma imorgon, men har drabbats av en redig bondförkylning, så det blir inget av med det..... Trist, men så är det ibland. Ser fram emot helgen, då vi ska ner till Flen och titta på D-kullens MH. Ska bli så jäkla spännande! Jag tror att dom kommer göra kanonbra ifrån sig!!!!! Men vi börjar med att värma upp med (förhoppningsvis) en grillkväll hos Anna och Roger, tillsammans med Lars och Driva, redan på fredagen.

Tjofaderullan på er så länge!

1 Emma o grabbarna:

skriven

Jag vill fika på den uteplatsen!!

2 susanne med grå&svart:

skriven

Hallå! Kan nästan kopiera ditt inlägg:)Tilloch med en röd sovande katt. Blommjobb, trög sambo, extrajbb osv stämmer på pricken! Vi vet i alla fall att vi lever:) Kram på er!

3 Anonym:

skriven

Vadå?!

Är det något fel på att ha en fyrhjuling på uteplatsen? Bangade Björn ur att köra hem den beryktade maskinen? Vadå 35-40 mil på en fyrhjuling fixar man väl på en kafferast!

Jag kommer gärna och fikar på den nya fina uteplatsen- jag kan förgylla den med två par vovar till -så ska det nog bli fart på rottorna hemma hos dig.

Tack för hjälpen i går!

/ Kerstin

Kommentera här: