Lyyyyxdag!!!!!

Efter några veckor bestående av sjukt mycket jobb och annat gissel, så fick jag mig äntligen en redig lyxdag hemma! Den enda stund jag har varit utanför dörren, är när jag har sprintat till och från tvättstugan!!!!



Kolla vilken ursnygg dammsugare!



Nu ska Mr Muscle och jag feja och putsa, minsann!



Aha, grus på badrumsgolvet - och samtliga handdukar på tvätt!!!!



Åh, jag äääälskar vissna blomblad!!!!



Ser ni någon hund, någonstans!!!?????

Nä, just det, det är liksom det som är själva grejen! Jag har inte blivit tokig - jag har bara en hundledig dag, och det är underbart att hinna ta tag i alla dessa förringade sysslor, som aldrig hinns med i vanliga fall! Det känns liksom bra i hela kroppen att få hugga in på ett grusigt golv eller en rejäl stortvätt, när man vet att bruttorna får sitt ändå.....

Framåt kvällen ska det bli en god middag och en bra film - så jag har verkligen en härlig söndag!!!!

Och vet ni, ett tillägg:

Inte nog med en hundfri dag... Nu kom min underbart rara, snälla sambo hem med en present!!!!! En alldeles ny mobil, eftersom jag tvättade min andra i 60 grader maskintvätt... Jag säger bara, Anna, se upp, nu är jag och headsetet på igen!



Snygg va?!

Och så kom jag på ytterligare en sak! Igår tillbringade jag dagen i en idrottshall, eftersom vi har arrangerat en innebandycup för sonen och hans innebandylag, som ska på en tripp till Prag i sommar. Och kan ni tänka er - jag vann ett presentkort på 1 timmes massage!!!!!! Nog måtte det vara min turhelg?!
1 Maja:

skriven

Tjohooo i stugan!

Nu får du allt ta dig tid snart!



Kram kram

Kommentera här: