Och vi fångade verkligen dagen!

Vi packade ryggsäcken och tog en ljuvlig tur i den fantastiska vårsolen.



Vilken otrolig trädrot!



Tror minsann att jag har fått ett nytt vattenmonster! Berta älskade ju vatten......



Här är det grunt, men hon måste ju prompt galoppera ut......



"Lövblicken" är påslagen och inställd!



Min rara, omtänksamma Björn ser till att vi får något i magarna. Anna, vi som är med i "bruksgruppen" på lägret, kommer garanterat att bli mätta och nöjda, eller vad tror du?!



Detta ska föreställa en platsliggning, men det kom ju ett löv...... Say no more!



Elsa är verkligen min "nya" Berta - hon är klok, sansad och ganska behärskad.



Fast inte här.......



.....och inte här heller.......



......men häääär njuts det!!!!!!!

På vägen hem köpte vi några penséer, eftersom det ju är vår, och så stannade vi till på bageriet en stund. Det var jättemysigt att sitta och "gaffla" lite med byborna innan vi traskade vidare hemåt. Nu har vi varit ute i nästan 6 timmar och nu råder en oerhörd stillhet på Tappuddsvägen! Underbart!




1 marie&Peg&Tee:

skriven

HIPP HIPP..HURRA FÖR BJÖRN SOM FYLLER ÅR IDAG!!!



Hoppas du har det jätte mysigt i Furedal



Många grattis kramar Marie,Lillen,Peg,Tee Och Fanny



2 Sara & Grabbarna:

skriven

ÅHhhh vilka härliga bilder!! Och givetvis stämmer vi oxå in i GRATTISKÖREN!! Nu skulle jag ju vart i Furudal med gitarren och lite skönsång! asg...



KRAMAR I MASSOR från Sara och bihanget...

3 Susanne:

skriven

Gratta Björn från oss! Vilka fina bilder:) Älskar bilden på din kloka Elsa och önskar att jag fått haft min kärlek kvar!!!!! Men jag njuter av att kunna följa syskonen.Kram till erSusanne!

Kommentera här: