Nu börjar jag gråta!!!!!

Jag har lyckats radera alla mina tidigare inlägg!!!!! Det spelar ingen roll hur, men fel blev det..... Dom ligger väl på någon server någonstans, men jag skiter i vilket! Bilderna finns ju i alla fall hos mig, ifall någon är intresserad. :((((

Nu tar jag nya tag och kommer med ett nytt stiligt inlägg imorgon kväll.

Kram från en jätteledsen Lena
1 Lena, Eddie & Zyrran:

skriven

Lena, Lena, din kreativitet skrämmer mig......



//Wilhlmssonskan

2 Lena:

skriven

Jag vet iaf hur jag gjorde och det kommer inte att hända igen - det kan jag LOVA!



Kram L

3 jenny:

skriven

hej, har blivit en flitig läsare efter en trevlig dag i karlskoga.. sluta radera inlägg;) lägg in massor + bilder, alltid skoj att läsa..

ta hand om er..

kram jenny, gucci & lizza

4 Glimz:

skriven

Lena hjärtat, guuuu vad jag tycker synd om dig!

Kramar i lass till dig -Niniz

5 Leila, Showbusiness Kennel:

skriven

Men hej gumman!

Fy vad jag tycker synd om dig:( usch ,det är så jäkla hemskt när något sånt händer! Jag som surfat in här och tycker din blogg är så himla fin och mysig! Har precis börjat blogga själv...jätte läskigt!! Är ju inget dator proffs precis.. Men, hoppas det ordnar sig och att allt är väl med er annars! Massa kramar från Leila och flocken!

P.s...vill du kika in på bloggen är adressen:

http://showbusinessrottweilerkennel.bloggsida.se

D.s

Kommentera här: